Rozsah tejto služby
Telefonický prístup 24 hodín denne, 7 dní v týždni (vrátane sviatkov) ku globálnemu stredisku Dell Expert Center, v ktorom pracujú skúsení analytici poskytujúci pomoc pri riešení problémov s hardvérom a vybraným softvérom OEM od spoločnosti Dell.
Výjazd servisného technika a/alebo doručenie náhradných súčastí na adresu prevádzky zákazníka (podľa potreby a v závislosti od úrovne zakúpenej služby) na opravy a riešenia potrebné na nápravu kvalifikovaného problému.
Pomoc na diaľku pri riešení problémov týkajúcich sa bežnej podpory, ak je k dispozícii a so súhlasom zákazníka, v rámci ktorej sa servisní technici spoločnosti Dell pripájajú priamo k vášmu systému prostredníctvom bezpečného internetového pripojenia, čo urýchľuje riešenie problémov.
Pomoc pri začiatkoch práce pre klientske operačné systémy a aplikácie zahŕňajúcu bežné Dell OEM aplikácie pre koncových používateľov, napríklad softvér Norton AntiVirus, balík programov Microsoft Office, účtovnícky softvér Intuit QuickBooks®, softvér Adobe Photoshop a Adobe Acrobat. Navyše sú tiež podporované niektoré serverové operačné systémy OEM, ako napríklad Microsoft Windows Server, a hypervízory, ako napr. Microsoft Hyper-V, VMware ESX a Citrix XenServer. Pozrite si komplexný zoznam softvérovej podpory spoločnosti Dell pre iné podporované softvérové tituly alebo sa pre bližšie informácie obráťte na svojho analytika technickej podpory.
Pomoc pri začiatkoch práce alebo nastavení týkajúca sa jednoduchého sieťového pripojenia pre vybrané stolové počítače, notebooky, smartfóny, počítačové vybavenie cloudových klientov a tablety.
Prístup k internetovým fóram podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni
Prístup k strediskám Global Command Centers, ktoré pomáhajú pri riešení kritických situácií v zákazníckych prostrediach, monitorujú všetky výjazdy súvisiace s riešením kritických situácií a formou aktívneho krízového manažmentu poskytujú koordináciu a komunikáciu napríklad pri prírodných katastrofách.
Prístup k službe Dell SupportAssist na monitorovanie, upozornenie a zhromažďovanie údajov k systémom, na ktoré sa vzťahuje zmluva ProSupport. Ďalšie informácie nájdete v časti http://Dell.Com/SupportAssist.
Prípadový manažment, ktorý pomáha pri sledovaní riešení a eskalovaní kvalifikovaných problémov
Riadenie postúpenia, ktoré poskytuje jeden kontaktný bod v rámci riadenia problémov, postúpenia a stavu problémov v rozsahu tejto služby
Všetky miestne služby sú poskytované autorizovaným poskytovateľom služieb spoločnosti Dell.
Program Dell International Services. Tento program zahŕňa možnosti servisu a podpory pri cestách s vybratými produktmi Dell do zahraničia na obdobie menej ako šesť mesiacov. Vzťahujú sa naň dodatočné podmienky a ustanovenia. Pre podrobnejšie informácie sa obráťte na technickú podporu spoločnosti Dell.
Čo je súčasťou pomoci pri začiatkoch práce
Podpora vybraných operačných systémov Dell OEM, hypervízorov a aplikácii koncových popužívateľov
Základné otázky týkajúce sa postupov alebo budúcich doplňujúcich otázok
Pomoc s rýchlymi opravami a "záplatami"
Čo NIE je súčasťou pomoci pri začiatkoch práce
Podpora softvéru, ktorý Dell neoveroval a neotestoval pre váš systém
Podpora (krok za krokom) pomoc pri inštalácii, reinštalácii a konfigurácii
Pomoc pri vylepšovaní výkonu alebo správy