CTO (Configure-To-Order) produkty
Možnosť upravenia hardvéru podľa svojej predstavy ešte predtým ako si kúpite nové zariadenie? Žiaden problém pre CTO (Configure-To-Order) produkty, teda samozrejme pokiaľ to umožňuje aj konkrétna konfigurácia.
Číslo alebo kód, ktoré sa nachádza na spodnej, bočnej alebo zadnej strane produktu. Táto servisná značka môže pomôcť identifikovať váš počítač kvôli servisnej podpore a tiež sa používa na obnovenie hesiel na prenosných počítačoch Dell.
Najjednoduchší spôsob ako nájsť Service tag je pomocou nálepky, ktorú objavíte na zadnej strane produktu. Podobá sa nálepke na obrázku a mala mať označenie ,,SERVICE TAG" alebo "ST".
Tip: Aj keď väčšina počítačov a produktov Dell má servisný štítok na zadnej strane zariadenia, niektoré počítače Dell majú servisnú značku na bočnej strane počítača. Servery Dell ju môžu mať na prednej strane, projektory Dell majú servisný štítok na spodnej strane projektora a notebooky Dell môžu mať servisnú značku pod batériou.
Ďaľším spôsobom ako nájsť Service tag je pomocou príkazového riadku v systéme Windows (Command Prompt). Spustíte ho tak, že v ponuke Štart vyhľadáte výraz "cmd". V ponuke sa Vám zobrazí aplikácia "Príkazový riadok" alebo "Command prompt". Po kliknutí sa vám ukáže okno príkazového riadku, do ktorého napíšte príkaz: wmic bios get serialnumber.